Änglar..



I dag är sista dagen (hopefully) på kursen Kognetiva Processer,
den var inspiration till denna bild.





Cartouche..

Det har varit mycket pluggande nu och lite jobb på caféet så det är dåligt med tid över till annat kul. Därför delar jag istället med mig av en gammal skiss.

Direkt från skissblocket.




Inspiration:







Prio 375.

Varför känns allt som man måste göra så himla jobbigt.
Att plugga känns som det sista på jag vill göra på listan,  även fast jag tycker att det är intressant.


Från skiss till färdig bild 3..

Akryl på kartong
100417


Från skiss till färdig bild 2..

Akryl på kartong
100416




Little girl with bunny..

Tusch med pensel.
100416



Såndanna här tusch teckningar får man göra om man går på lillasysters bildlektioner.
Det var väldans skoj att måla med så jag ska nog köpa hem och träna lite.


Från skiss till färdig bild..

Akryl på kartong.
100415





Once upon a time you dressed so fine..

Den här bilden kom till någon gång förra sommaren när jag precis köpt filmen "I'm Not There"
(Bilden föreställer inte Bob Dylan.) 




Te i April..







Helt otroligt!


Rätt ute..

Med tanke på förra inlägget jag skrev tyckte jag att det här var ganska kul.
Vi verkar ju vara rätt ute i tiden i alla fall..


Läs hela Kupé.


Lilla Huset Luna..








Kreativa Verktyg
September/Oktober -09


Påskpresent..









Nu har jag pysslat ihop en liten påskpresent till J.


Morgonen efter..

På kvällarna när jag går och lägger mig väljer jag att inte dra igen gardinerna i hopp om att solen ska lysa in genom fönstret och väcka mig morgonen efter.




Att blåsa ägg..

Att blåsa äggen var inte så kul men det här blev resultatet då jag målat dem.
Och nu ska dom med ner till Caféet, där dom ska säljas.



RSS 2.0