Mn nya favorit..

Igår avslutade vi kursen Rumsligheter. Det blev fika i skolan då Maria hade bakat bullar och jag tog med en morotskaka från Café Trädgår´n.

Det firade jag lite senare på kvällen med ett glas vin,
min nya favorit Shawn Colvin och började på ett annat arbete.






Mer Twilight..




Eclipse..

"... 'Whatever you want ', he encuraged, anxius and completely clueless.
'Do you promise?' I muttered, knowing my attempt to trap him with his words was not going to work, but unable to resist. ..."


ur boken Eclipse
av
Stephenie Meyer

 


Café-grisen..

Eftersom jag var tvungen att köpa mig ett nytt skissblock var jag och Madelaine in på en ny konsthandel i Strängnäs. Man vill inte gärna gå ut igen när man väl kommit in, jag var väldigt sugen på att köpa allting!
Men mina pengar räcker inta till allting så det fick bli ett skissblock, som det för övrigt var 30% rabatt på (bra!) och en liten spargris i gips.

Innan grisen fick inte sin plats på caféet togs den hem för att målas och det här blev resultatet.


 


Min värld..

Du skapar din egen värld..

1. Frukost hemma hos J
2. Kaffe på Café
3. Lugnet före stormen



Café Trädgår´n..

I måndags tog mamma över Café Trädgår´n i Strängnäs.
Där har jag har jag hjälpt till hela veckan. Idag ska jag dit igen.
Det är roligt att sälja kakor.


www.cafetradgarn.blogg.se


TV-shop..

Nu har jag beställt produkter från TV-shop.
Pro Activ, så nu får vi se om jag får någon bättre hy.


Direkt från skissblocket.
Bilden är inspirerad av en reklambild i en gammal tidning.
Kommer dock inte ihåg vad det var reklam för.






RSS 2.0